Het eerste horloge dat Carlo Crocco ontwikkelde, de Hublot, was voor zijn tijd nogal eigenaardig. Het was namelijk het eerste horloge dat was voorzien van een band die gemaakt was van rubber. De kast van het uurwerk was gemaakt van Goud, wat voor een bijzondere combinatie zorgde.
Het eerste Hublot horloge bleek een enorm succes, en in het eerste jaar maakte Crocco een omzet van zo’n 2 miljoen dollar. Daarbij won het de prijs voor het beste ontwerp bij de Grand Prix d’Horlogerie de Genève. Vlak hierna ontwikkelde Hublot diverse andere spraakmakende horlogecollecties.
Naast het ontwikkelen van nieuwe horloges, was Crocco ook druk met zijn liefdadigheidsstichting MDM (Main Dans La Main – Hand in Hand), die zich inzet voor kinderen in moeilijke situaties over de hele wereld.
Hierdoor had Crocco niet genoeg tijd om ook nog het bedrijf Hublot te leiden, en besloot hij iemand te zoeken die het bedrijf voor hem kon besturen.
De beroemde Luxemburgse zakenman Jean-Claude Biver bleek hiervoor de geschikte persoon te zijn. Biver was in die tijd al de directeur van het horlogemerk Omega. In 2004 verkreeg Biver de functies als CEO voor Hublot, waarna hij direct invloedrijke beslissingen te weeg bracht voor het bedrijf. Hij besloot het originele concept van het materialen te combineren voort te zetten met ‘The Art of Fusion’, waarmee Hublot zich tegenwoordig nog steeds onderscheidt van andere horlogemerken.
Met name sinds Biver de dagelijkse leiding van het bedrijf op zich nam, is Hublot uitgegroeid tot het enorme bedrijf dat het nu is. In 2008 werd Hublot verkocht aan de LVMH Groep, het bedrijf dat onder andere TAG Heuer en Louis Vuitton onder zich heeft. Hublot is nog altijd een dochterbedrijf van LVMH.